\ Werk \ Secret Nobility

Secret Nobility: It’s All About You

Secret Nobility is een Luxury Lifestyle Management & Personal Concierge Services agency voor de "rich, famous and adventurous". Een lifestyle management service waar succesvolle en avontuurlijke mensen met enige vorm van status de meest luxueuze reizen laten organiseren door het team van Secret Nobility.

Of je nou met een private jet op champagnereis wilt door de caraïben of je wilt een wereldreis maken waarbij je uitsluitend slaapt in Hyatt hotels, Secret Nobility maakt je stoutste reisdromen waar.

De founder van Secret Nobility, John Silvera, kwam naar Snapcrowd met een briefing van één regel (okay, eigenlijk twee):

Met de uitbreiding van Secret Nobility naar Dubai dient de contents op onze site de weelderigheid van ons aanbod feilloos te reflecteren.

...en we willen graag op #1 in Google staan op "Luxury Lifestyle Management".

Thanks,

John Silvera
Secret Nobility

Onze expertise

Onderzoek huidige situatie (nulpuntmeting)

Doelgroepanalyse met focus op de Verenigde Arabische Emiraten

Engelstalige content creatie en optimalisatie

Grafische vormgeving en beheer van visuele assets

Zoekmachine-optimalisatie

Ons werk

Allereerst hebben wij eens goed nagedacht over wat we nu eigenlijk voor opdracht voor ons hadden.

Dubai. Luxury Lifestyle. Market entry van een buitenlands bedrijf met reeds drie vestigingen verdeeld over de wereld. Dit is some serious business.

"Wie is er wel eens in Dubai geweest?" vroeg Jasper aan het team. "Ja, één keer toen ik 17 was", antwoordde Ramon via Slack. Jasper was er ook één keer geweest, in 2017 - voor 5 dagen.

Weten wij eigenlijk wel iets over Dubai? De conclusie was vrij beangstigend en hierdoor mateloos interessant: Nee, we hebben geen idee wat er zich in Dubai afspeelt. Hoe pakken wij dit aan?

Disclaimer: de founder en CEO van Secret Nobility is een bekende van Jasper. Hierdoor kregen wij de opdracht toegespeeld als een soort 'vrije bal'. Mocht het project slagen dan was het natuurlijk helemaal prima, maar mocht het niet lukken dan was er geen man overboord. Dit gaf ons de vrijheid om dit project te zien als een experiment.

Laten we beginnen met een gedegen doelgroepsanalyse. Als we niet kunnen bepalen wie we moeten benaderen heeft dit hele project sowieso geen zin.

Een doelgroepsanalyse maken in een land waar grofweg 90.000 van de 3.1 miljoen inwoners miljonair zijn is met een product- en dienstenaanbod zoals dat van Secret Nobility niet erg lastig. Onze doelgroep is al die 90.000 mensen. Maar hoe bereiken wij deze mensen?

Door op zoek te gaan naar bekende brands die reeds gevestigd waren in Dubai, waren wij in staat een tone of voice te vinden die resoneert bij de doelgroep. Wij lieten ons inspireren door brands als Christian Louboutin, Cartier en Longines, die zeer succesvol zijn in Dubai.

Na het vinden van de juiste tone of voice hebben wij een content strategy en planning gemaakt met focus op market entry in Dubai.

Vervolgens hebben wij visueel ontwerp, content design, WordPress template development en copywriting van de Luxury Travel Experiences, Leisure Services en onderliggende Amber Lounge en About pagina's verzorgd.

De content op de website is door onze copywriters bijzonder goed geoptimaliseerd voor indexering door de bekende zoekmachines. Door deze on-page optimalisatie scoort de website aanzienlijk op belangrijke zoektermen. Hiermee zijn de door Secret Nobility beoogde doelstellingen omtrent zoekmachineresultaten met vlag en wimpel behaald.

De resultaten

De samenwerking tussen Secret Nobility en Snapcrowd hebben tot bijzonder positieve resultaten geleid. Al snel werd duidelijk dat de synergie tussen beide partijen zorgden voor grote ideeën die uiteindelijk een pad baande naar duidelijke, haalbare doelen. En deze doelen zijn behaald — en ook nog eens bekroond met een prestigieuze Luxury Lifestyle Award.

In de eerste 100 dagen

0%

hogere conversie in Dubai dan in andere landen waar Secret Nobility gevestigd is.
Nummer

0

in Google in de USA, NL en VAE
Aantal awards

0

gewonnen in Dubai

"Een groot succes! Dank aan het team van Snapcrowd, dit is ongelooflijk."

John Silvera, Founder & CEO Secret Nobility.

Ga jij ook voor echte resultaten?

Bespreek je doelen met ons.